Salgs- og leveringsbetingelser

Vi handler primært med forhandlere.

Vareforsendelse
Ved ordre på lagerførte delvarer afgivet inden kl. 16.00 (Man-Tor) og 14.00 (Fre) afsendes disse samme dag med fragtmand.

Salgs- og leveringsbetingelser
Prislisten annullerer og erstatter alle tidligere udsendte prislister. De i listen anførte bruttopriser er vejledende udsalgspriser i DKK ekskl. moms. Alle priser og specifikationer er opgivet med forbehold og kan ændres uden forudgående varsel.

Alle varer vil blive leveret til den, på leveringstidspunktet, gældende pris. Varer, der er hjemtaget til aftalt ordre, skal aftages og kan ikke returneres.
Der tages endvidere forbehold for trykfejl samt for konstruktionsændringer, som måtte medføre ændret udseende og/eller specifikationer på produkterne.

På ordrer under kr. 500,- netto tillægges ekspeditionsgebyr på kr. 40,- netto.

Miljøafgifter
De på leveringstidspunktet gældende takster for miljøafgift debiteres.

Returvarer
Varer tages kun retur efter aftale med vor ekspedition. Ved returnering af varer skal der anføres afsender og det returnummer ekspeditionen hos Bohnenkamp A/S oplyser. Vedlæg gerne kopi af følgeseddel.

Alle returvarer skal indsendes franko til:

Bohnenkamp A/S
Bizonvej 4, Skovby
8464 Galten.

Såfremt varen ikke modtages hos Bohnenkamp A/S senest 14 dage efter telefonisk anmeldelse, betragtes sagen som forældet og returnering kan ikke imødekommes.

Ved kreditering af returvarer fradrages der 15% returgebyr – for komplette hjul fratrækkes endvidere kr. 30,- pr. enhed til afmontering.

Garantibestemmelser
Produkter der skønnes at have materiale- eller fabrikationsfejl, skal straks anmeldes til vor ekspedition.
Ved returnering af den reklamerede vare skal der som minimum anføres afsender og Bohnenkamp A/S ordrenr.


Alle reklamationer indsendes franko til:
Bohnenkamp A/S
Bizonvej 4, Skovby
8464 Galten

Vi påtager os intet ansvar for eventuelle følgeskader, der måtte opstå i forbindelse med brug af vore produkter, ej heller monterings- eller andre serviceomkostninger.
Såfremt reklamationen ikke modtages ved Bohnenkamp A/S senest 14 dage efter telefonisk anmeldelse, betragtes sagen som forældet og reklamtionen kan derfor ikke behandles under det rekvirerede registreringsnummer. Nyt registreringsnummer skal i så fald indhentes ved ekspeditionen i Bohnenkamp A/S.

Ved en eventuel erstatning reduceres godtgørelsen i forhold til den pågældende vares slitage.
Registrering af oplysninger

Bohnenkamp A/S udleverer ikke kundeoplysninger af nogen art til nogen tredjepart. Vi forbeholder os retten til at bruge oplysninger indhentet online såvel som offline for at yde en bedre service til vores kunder.